Poetry

230+ Ansoo Poetry in Urdu | آنسو Rona Poetry | Crying Poetry

Best Ansoo Poetry in Urdu

ansoo-poetry-in-urdu
Ansoo Poetry in Urdu

Ansoo Poetry: جب دل میں درد ہوتا ہے تو آنکھوں سے آنسو نکلنا لازمی ہوتا ہیں۔ بعض اوقات حالت ایسے ہو جاتے ہے کے ہم انہیں سنبھال نہیں پاتے ہیں اور کسی کے سامنے بیاں نہیں کر پاتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں وہ درد دل میں کینکر بن جاتا ہے جو آنکھوں کے سہارے آنسو بن کر نکل آتا ہے۔ دوستوں غم کو کبھی بھی اپنے دل میں پوشیدہ نہ رہنے دیں۔ ایسا کرنے سے آپ کی صحت کو بھی نقصان پہنچ سکتا ہے۔ آپ کے درد کو کسی عذر سے نکال دینا چاہئے۔ درد کو دور کرنے کے بہت سے طریقے ہیں جو دل کو ہلکا بناتے ہیں۔ ہم آپ کے لئے ایک بہت ہی آسان اور مؤثر طریقہ لائے ہیں۔ ہم نے آج کے اس مضمون میں آپ کے لئے Ansoo Poetry in Urdu (آنسو پوٹری) دی ہیں۔

ان Rona Poetry کی مدد سے آپ اپنے دل کے درد کو کسی بھی سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر شیر کرسکتے ہیں۔ اس کے علاوہ اگر آپ چاہیں تو Crying Poetry یا Alone Poetry in Urdu  کی مدد بھی لے سکتے ہیں۔ آنسوؤں کی اپنی الگ زبان ہے۔ ان آنسوؤں کو صرف وہی لوگ سمجھ سکتے ہیں جس پر بیت رہی ہو یا جو ایسے حالات سے گزر چکا ہو۔ ہر ایک کی ناخوشی کی اپنی وجوہات ہیں۔ کچھ محبت میں دھوکہ کھائے ہوئے ہیں تو کچھ اپنے کنبے کے حالت کی وجہ سے پریشان ہو کر آنسو بہاتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں ان احساسات کو اپنے دل میں رکھنا فائدہ مند نہیں ہے۔ اگر آپ اسے کسی کے ساتھ بانٹ سکتے ہیں تو یے بہت اچھا ہے۔

لیکن اگر آپ کے پاس ایسا کوئی شخص نہیں ہے جس کے ساتھ آپ اپنے دل کی تکلیف بانٹ سکتے ہو تو آپ اکیلے نہیں ہیں۔ ہم آپ لئے Ansoo Poetry (آنسو پوٹری) لائے ہیں جسے آپ اپنے رشتےداروں کے ساتھ بھی بانٹ سکتے ہیں۔ Crying Poetry کو پڑھنے اور اسے کسی خاص کے ساتھ بانٹنے کا مزہ ہی الگ ہے۔ آج کل محبّت میں دھوکہ ملنا بھی بہت عام ہے۔ اگر آپ کا بھی دل ٹوٹا ہے تو ہم نے آپ کے لئے Ansoo Poetry in Urdu (آنسو پوٹری) کا ایک بہت ہی عمدہ مجموعہ تیار کیا ہے۔ آپ اس مجموعے میں سے اپنی پسند کی کوئی بھی پوٹری اپنے محبوب کے ساتھ بانٹ سکتے ہیں۔ اور اگر آپ چاہتے ہیں تو آپ اس Crying Poetry کو Facebook ، Instagram ، Twitter یا WhatsApp پر بھی شیر کرسکتے ہیں۔ تو آئیے بغیر کسی دیری کے یے Rona Poetry (آنسو پوٹری) پڑھنا شروع کریں۔

Ansoo Poetry in Urdu

Ansoo Poetry

وہی ہم تھے کی روتے ہوئے کو ہنسا دیتے تھے
وہی ہم ہے کی تھمتا نہیں ایک آنسو اپنا

Wahi hum thë ki rotë huë ko hansa dëtë thë
Wahi hum hai ki thamta nahi ëk aansu apna.

بہہ جاتی کاش یادیں بھی آنسوؤں کے ساتھ
توہ ایک دن ہم بھی رو لیتے تسلّی سے بیٹھ کر

Bëh jaati kaash yaadëin bhi aansuon kë saath
Toh ëk din hum bhi ro lëtë tasalli së baith kar.

لفظ جھوٹے ہو سکتے ہے
پر آنسو نہیں

Lafz jhutë ho saktë hai
Par aansu nahi.

آنسو کی قیمت جو سمجھ لی
انہیں بھولکر بھی مسکراتے رہے ہم

Aansu ki qëëmat jo samajh li
Unhëin bhoolkar bhi muskuratë rahë hum.

مجھے معلوم ہے تم نے بہت برسات دیکھی ہے
مگر میری انہی آنکھوں سے ساون ہار جاتا ہے

Mujhë maloom hai tumnë bahut barsaat dëkhi hai
Magar mëri inhi aankhon së saawan haar jaata hai.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13Next page

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button